U Foru di a muntagna corsa
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.

U Foru di a muntagna corsa

Stu foru tratta di a muntagna corsa è tuttu cio chi stà à u s'ingiru.
Ce forum traite de la montagne corse et tout ce qui tourne autour.

 
AccueilAccueil  PortailPortail  RechercherRechercher  Dernières imagesDernières images  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  
-28%
Le deal à ne pas rater :
Brandt LVE127J – Lave-vaisselle encastrable 12 couverts – L60cm
279.99 € 390.99 €
Voir le deal

 

 a Paglia Orba

Aller en bas 
+4
mirendone di lozzi
Massimu
der bomber
eiuSTeSSu
8 participants
Aller à la page : 1, 2  Suivant
AuteurMessage
eiuSTeSSu

eiuSTeSSu


Masculin Nombre de messages : 355
Localisation : In la me stanza quand'e vi parlu
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeJeu 8 Mar - 11:33

Eccu una quistione da accupà ore sane : chì vurrà dì "Paglia Orba" ?(voilà une question à même d'occuper des heures entières : que peut bien vouloir dire "Paglia Orba" ?)

Ed eccuci une poche di e risposte ch'e aghju pussutu leghje di quà è di là : (Voici quelques unes des réponses que j'ai pu lire çà et là Smile

- "la paille courbée " : par causa di a forma di a cima, chì pò pare una paglia (?), è "orba" chì vurria dì "courbée, en pente" (?) (à cause de la forme du sommet qui peut ressembler à une paille (?) et "orba" qui voudrait dire "courbée, en pente" (?) )

- "la paille aveugle" : listessa pà paglia (?) è cù "orba" chì vurria dì "aveugle" (?) (de même pour "paglia", et avec "orba" qui voudrait dire "aveugle" (?) )

- "la digitale pourpre" : forse un nome di pianta in calchì locu ? (sûrement un nom de plante dans quelque région de Corse ?)

- " la sans végétation " : da a "paglia" =" l'arba, a pianta" è "orba "sans, dépourvu de" vistu u pitricaghju ch'ella hè a cima, ma sopr'à 2000 metri tutte e cime sò pitricaghji... (de "a paglia" = "l'herbe, la verdure) et "orba" =" sans dépourvu de" étant donné l'aspect pierreux du sommet, mais au-dessus de 2000 mètres tous les sommets sont pierreux... )

Cunniscite altre spiigazione ? (connaissez-vous d'autres explications ?)
Revenir en haut Aller en bas
http://pesciu.ifrance.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeJeu 8 Mar - 14:45

la véritable explication est hélas, moins poétique.

on sait que les noms de fleuves et de montagnes, et plus généralement ceux dont le sens s'est perdu, sont les plus anciens.

des linguistes se sont penchés sur la question et ont établi des comparaisons avec d'autres noms de lieux en europe et dans le bassin méditerranéen. il en ressort un grand nombre de ressemblances entre les noms de lieux, qui vont de l'Espagne au Caucase. ce sont des noms qui n'ont pas d'origine latine et dont le sens nous est inconnu.

les chercheurs ont donc conclu à l'existence d'une langue, antérieure au latin, et aux indo-européens (donc très vieille... c'est à dire... la préhistoire !) et qui était parlée autour de la Méditerranée.

ainsi on parle de racines pré-indoeuropéennes, dont par exemple CAL (qui a donné Calacuccia, Calasima...) CUC (comme Cuccuruzzu, u monte Cuccavera...) et des mots comme "ghjargalu", "ghjacaru" etc...

parmi ces racines prélatines, on a trouvé également une racine PAL ou BAL, qui a donné des noms comme Baliri, Balagna etc...

il semble bien que ce soit là l'origine du nom Paglia Orba. sinon quel rapport avec "a paglia" pour un nom de montagne ?

pour "orba" c'est pareil, l'origine est sans doute prélatine. c'est par exemple le nom d'un fleuve (l'Orbe)


voilà, l'explication est toujours mystérieuse est restera sans doute inexpliquée. mais on peut penser qu'elle signifiait "hauteur, montagne, rocher" dans la langue de nos très lointains antichi...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
eiuSTeSSu

eiuSTeSSu


Masculin Nombre de messages : 355
Localisation : In la me stanza quand'e vi parlu
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeJeu 8 Mar - 15:08

der bomber a écrit:
la véritable explication est hélas, moins poétique.

on sait que les noms de fleuves et de montagnes, et plus généralement ceux dont le sens s'est perdu, sont les plus anciens.

des linguistes se sont penchés sur la question et ont établi des comparaisons avec d'autres noms de lieux en europe et dans le bassin méditerranéen. il en ressort un grand nombre de ressemblances entre les noms de lieux, qui vont de l'Espagne au Caucase. ce sont des noms qui n'ont pas d'origine latine et dont le sens nous est inconnu.

les chercheurs ont donc conclu à l'existence d'une langue, antérieure au latin, et aux indo-européens (donc très vieille... c'est à dire... la préhistoire !) et qui était parlée autour de la Méditerranée.

ainsi on parle de racines pré-indoeuropéennes, dont par exemple CAL (qui a donné Calacuccia, Calasima...) CUC (comme Cuccuruzzu, u monte Cuccavera...) et des mots comme "ghjargalu", "ghjacaru" etc...

parmi ces racines prélatines, on a trouvé également une racine PAL ou BAL, qui a donné des noms comme Baliri, Balagna etc...

il semble bien que ce soit là l'origine du nom Paglia Orba. sinon quel rapport avec "a paglia" pour un nom de montagne ?

pour "orba" c'est pareil, l'origine est sans doute prélatine. c'est par exemple le nom d'un fleuve (l'Orbe)


voilà, l'explication est toujours mystérieuse est restera sans doute inexpliquée. mais on peut penser qu'elle signifiait "hauteur, montagne, rocher" dans la langue de nos très lointains antichi...


Merci de ces renseignements Wink

C'est vrai que j'ai oublié de mentionner l'hypothèse selon laquelle il ne s'agirait ni plus ni moins que de l'adaption de la forme ancienne en langue romane et de la "rencontre" fortuite avec des mots courants du corse actuel, sans qu'il faille y chercher le moindre sens. Est-ce qu'on connaît le sens de ces racines BAL CAL ou CAS, etc ? Parce que j'ai une vieille revue ou ils expliquent des racines comme CUCC (sommet arrondi si mes souvenirs sont bons) mais ils ne donnent pas de détail sur les racines des noms de village.
Revenir en haut Aller en bas
http://pesciu.ifrance.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeVen 9 Mar - 13:34

eiuSTeSSu a écrit:
Est-ce qu'on connaît le sens de ces racines BAL CAL ou CAS, etc ? Parce que j'ai une vieille revue ou ils expliquent des racines comme CUCC (sommet arrondi si mes souvenirs sont bons) mais ils ne donnent pas de détail sur les racines des noms de village.

ben en fait j'ai l'impression que ça reste assez flou, et que ces racines sont liées à l'idée de sommet, d'hauteur, de rocher... sans plus de précision. de toute façon ça reste difficile de trouver d'autres explications. c'est du moins les hypothèses des chercheurs qui ont travaillé là dessus.

pour plus de détails il faut se référer aux articles de Pierre Lamotte (dans Etudes Corses je crois) qui en a publié toute une série à ce sujet.
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
Massimu
Lindt, la passion de la finesse



Nombre de messages : 485
Date d'inscription : 08/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 3:00

Mi piacerebbe à fà studii nant'à tuttu què...

Ti ringraziu quantunque o bomb pè st'infurmazione Wink
Revenir en haut Aller en bas
https://muntagnacorsa.actifforum.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 4:35

Massimu a écrit:
Mi piacerebbe à fà studii nant'à tuttu què...

Ti ringraziu quantunque o bomb pè st'infurmazione Wink


hè ciò ch'o aghju fattu ! (in Corti)

ma s'è tù voli fà i studii nant'à i nomi di lochi, ùn conta micca nant'à què pè truvà u travagliu (sò bè piazzatu pè dilla...). s'è tù a faci, serà pè u piacè è ùn sbocca nant'à nunda. ma hè propiu passiunante...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
Massimu
Lindt, la passion de la finesse



Nombre de messages : 485
Date d'inscription : 08/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 4:41

der bomber a écrit:
Massimu a écrit:
Mi piacerebbe à fà studii nant'à tuttu què...

Ti ringraziu quantunque o bomb pè st'infurmazione Wink


hè ciò ch'o aghju fattu ! (in Corti)

ma s'è tù voli fà i studii nant'à i nomi di lochi, ùn conta micca nant'à què pè truvà u travagliu (sò bè piazzatu pè dilla...). s'è tù a faci, serà pè u piacè è ùn sbocca nant'à nunda. ma hè propiu passiunante...

A me surella s'hè fattu una tesa (? si dice?) nant'à a tupunimia di e piante corse.
una dicina d'anni di studii. Passiunante!
Oghje hè prufessore à l'università, pè furtuna...
Revenir en haut Aller en bas
https://muntagnacorsa.actifforum.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 5:04

Massimu a écrit:
A me surella s'hè fattu una tesa (? si dice?) nant'à a tupunimia di e piante corse.
una dicina d'anni di studii. Passiunante!
Oghje hè prufessore à l'università, pè furtuna...

Shocked ah hè a to surella ella ?!?
ùn a cunnoscu micca persunalmente ma cunnoscu u so bellu travagliu Laughing

per contu meiu ùn sò micca andatu sin'à a tesa (ch'o vulia fà) ma hè u Parcu Naturale chì m'avia fattu prumesse ch'elli ùn anu micca tenutu (m'anu purtatu di fole in canzone durante 4 anni st'assassini...) è so statu custrettu à l'esiliu (pruvisoriu) per fà tuttu astru affare...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
mirendone di lozzi




Nombre de messages : 6
Date d'inscription : 05/02/2007

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 5:19

in niolu in paese di lozzi avvemu sempre dettu baglia orba dunque vuleria di chi baglia saria abbaglia "avoir le tournis en francais et orba aveugle donc donner le tournis aux aveugles vu la hauteur de ses deux faces est et nord
Revenir en haut Aller en bas
Massimu
Lindt, la passion de la finesse



Nombre de messages : 485
Date d'inscription : 08/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 5:57

der bomber a écrit:
Massimu a écrit:
A me surella s'hè fattu una tesa (? si dice?) nant'à a tupunimia di e piante corse.
una dicina d'anni di studii. Passiunante!
Oghje hè prufessore à l'università, pè furtuna...

Shocked ah hè a to surella ella ?!?
ùn a cunnoscu micca persunalmente ma cunnoscu u so bellu travagliu Laughing

per contu meiu ùn sò micca andatu sin'à a tesa (ch'o vulia fà) ma hè u Parcu Naturale chì m'avia fattu prumesse ch'elli ùn anu micca tenutu (m'anu purtatu di fole in canzone durante 4 anni st'assassini...) è so statu custrettu à l'esiliu (pruvisoriu) per fà tuttu astru affare...

Iè ghjè a mo surella What a Face

Chi disgrazia quantunque ciò chi t'accade... Sustegnu.
pale

Citation :

in niolu in paese di lozzi avvemu sempre dettu baglia orba dunque vuleria di chi baglia saria abbaglia "avoir le tournis en francais et orba aveugle donc donner le tournis aux aveugles vu la hauteur de ses deux faces est et nord

Salute o mirendone

"Baglia Orba" detta à a balanina (a waglia orba , baglia orba) ò à a cismuntinca (a baglia orba, paglia orba) ?
A tu pruposta mi pare interessante ... der bomber chi ne pensi ?
Revenir en haut Aller en bas
https://muntagnacorsa.actifforum.com
eiuSTeSSu

eiuSTeSSu


Masculin Nombre de messages : 355
Localisation : In la me stanza quand'e vi parlu
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 6:19

Sentu à spessu chì 'orbu' vole dì "cecu", ma ind'è mè ùn asiste micca issa parolla. Quelssi sò quelli chì l'adopranu ?
Revenir en haut Aller en bas
http://pesciu.ifrance.com
eiuSTeSSu

eiuSTeSSu


Masculin Nombre de messages : 355
Localisation : In la me stanza quand'e vi parlu
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 6:24

der bomber a écrit:
Massimu a écrit:
A me surella s'hè fattu una tesa (? si dice?) nant'à a tupunimia di e piante corse.
una dicina d'anni di studii. Passiunante!
Oghje hè prufessore à l'università, pè furtuna...

Shocked ah hè a to surella ella ?!?
ùn a cunnoscu micca persunalmente ma cunnoscu u so bellu travagliu Laughing

per contu meiu ùn sò micca andatu sin'à a tesa (ch'o vulia fà) ma hè u Parcu Naturale chì m'avia fattu prumesse ch'elli ùn anu micca tenutu (m'anu purtatu di fole in canzone durante 4 anni st'assassini...) è so statu custrettu à l'esiliu (pruvisoriu) per fà tuttu astru affare...


Chì sfurtuna Neutral Fallali à vultà in Corsica hè un veru straziu fora di e prufissione libarale...
Revenir en haut Aller en bas
http://pesciu.ifrance.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeSam 10 Mar - 6:56

Massimu a écrit:
Chi disgrazia quantunque ciò chi t'accade... Sustegnu.
pale


t'inchietà, si tene u colpu ! Wink


Massimu a écrit:
der bomber chi ne pensi ?



bah pensu chì spessu i nomi chì parenu strani o induve u sensu s'hè persu ùn si ponu spiegà cù un'origine latina. hè u casu d'assai nomi di muntagne è di fiumi. l'origine hè siguramente assai luntana è ùn ci vole à circà una spiegazione à tutti i nomi. per mè u nome di Paglia Orba vene da quelli chi campavanu nanz'à i rumani.

hè cum'è a storia d'una parsonna chì apparagunava u nome di u paisolu di Zitambuli (Albertacce) cun "istambul" Shocked per ellu i 2 eranu ligati... di sigura ùn hè micca u casu. assai sò i nomi chì a so origine hè oscura, è ci vole à esse onesti, ùn si sà micca tuttu è ùn si pò micca spiegà tuttu ! l'origine di i vechji nomi di lochi ùn hè micca sempre faciule à capisce, è ùn ci vole à dà spiegazione fantasiste.

altru esempiacciu : d'appressu à certi, u nome di u paese di Chisà (Fiumorbu) veneria da u fattu chi innù i tempi antichi s'eranu piattati corsi quassù chi fughjianu. allora quandu i circavanu si dumandava "induve sò piattati ?" a ghjenti rispundia "bah ? chì sà !" è di u colpu hè firmatu u nome... di siguru sò cunnerie è hè falsu !

hè dunque a minima di e cose di dì chì per avà ùn si pò sapè tuttu, è assai nomi strani sò d'origine prelatina. per Chisà si tratta siguramente di una vechja radica prelatina, chì si ritrova in Ghisoni per esempiu.

eccu, a tupunimia corsa hè una scenza difficiule, piena di tràppule. è ùn si po spiegà tuttu in u statu attuale !


eiuSTeSSu a écrit:
Sentu à spessu chì 'orbu' vole dì "cecu", ma ind'è mè ùn asiste micca issa parolla. Quelssi sò quelli chì l'adopranu ?

iè, sta parolla vene da u latinu chì vole dì "cecu". si ritrova forse in "Fiumorbu", ma perchè seria un "fiume cecu" ? forse in fatti si tratta di a cità rumana d'Aleria chì hè vicina. tandu si po pensà chi u fiumorbu seria u fiume di a cità, "urbs" in latinu ?

in tutti i casi ùn si pò dà risposta chjara è sigura. ùn si pò ch'è formulà ipotèsi incerte...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
U pinzutu
Professionnel du CR
U pinzutu


Masculin Nombre de messages : 149
Age : 75
Localisation : Région parisienne
Emploi : http://www.corse-sauvage.fr
Loisirs : Montagne corse
Date d'inscription : 17/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Mar - 11:49

Cool Bonsoir à tous,

Les seules infos que j'avais lues sur la signification de Paglia Orba date des "100 plus belles" (Agresti/Quilici) et du "Guide des montagnes corses" (Fabrikant Edition 1) où l'on pouvait lire en synthèse :

"La signification de ce nom reste obscure. Le mot orbu existe encore en Sardaigne et signifie 'aveugle'. Il s'oppose à tafonatu, nom du sommet voisin, qui lui n'est pas 'aveugle', car il possède un oeil, le Trou.
En revanche, le sens de paglia serait moins clair. Ne pourrait-on pas y voir simplement le 'paillier', interprétation qui découle de la forme même du sommet et n'est pas exceptionnelle pour définir une montagne : ainsi du mont Paillas près de Saint-Tropez, du Monte Peglia près de Florence, de la Pala ou des Pale dans les Dolomites, de la Pelle dans le Vercors, du Badile souvent 'traduit' par 'Pelle' en Engadine, des Pilon ou Pilat un peu partout..."
Revenir en haut Aller en bas
http://corse-sauvage.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Mar - 15:04

U pinzutu a écrit:
"La signification de ce nom reste obscure. Le mot orbu existe encore en Sardaigne et signifie 'aveugle'. Il s'oppose à tafonatu, nom du sommet voisin, qui lui n'est pas 'aveugle', car il possède un oeil, le Trou.
En revanche, le sens de paglia serait moins clair. Ne pourrait-on pas y voir simplement le 'paillier', interprétation qui découle de la forme même du sommet et n'est pas exceptionnelle pour définir une montagne : ainsi du mont Paillas près de Saint-Tropez, du Monte Peglia près de Florence, de la Pala ou des Pale dans les Dolomites, de la Pelle dans le Vercors, du Badile souvent 'traduit' par 'Pelle' en Engadine, des Pilon ou Pilat un peu partout..."


la vérité est ailleurs...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
rossa




Féminin Nombre de messages : 3
Localisation : calvi
Date d'inscription : 04/02/2007

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: paglia orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMar 20 Mar - 4:18

Altre riflessionne, per sape cio che vuole di un nome ci vuole, in principiu u nome esatu, datu par a ghjente di u logu,e no u nome scrittu nantu a l'IGN .Per esempiu giustamente discutendu cu pastori di u Niolu e ghjente di u Falasorma diccianu che elli diccevanu U Paglia Orba e no A Paglia Orba era u maschile e no feminile forse dunque non a piu lu stessu sensu
Altru logu: u Capu Larghia u chjamanu a Punta a u Purtellu (per causa a piccula porta detta "brèche Félix"in u Fabrikant)
pensu che ci so tenti nomi cusi strupiati e doppu un si sa piu u sensu veru

scusatemi per i sbagli in de a scrittura di a nostra lingua
Revenir en haut Aller en bas
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMar 20 Mar - 12:20

tuttaffattu !

d'altronde ci vulerebbe à ritruvà i veri nomi di quelli sfrancizati, cum'è "le saut du balanin", "pic von cube", "la cascade des anglais", "le cirque de la solitude"...


senza parlà di i nomi novi, ventati per raggioni turistiche, cum'è "la cote des nacres", "costa serena", "moriani plage"... eccetera...
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
Massimu
Lindt, la passion de la finesse



Nombre de messages : 485
Date d'inscription : 08/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMar 20 Mar - 13:38

"Moriani Plage", je crois que c'etait "Muriani piaghja", mais sans certitude Shocked
Revenir en haut Aller en bas
https://muntagnacorsa.actifforum.com
der bomber
Français
der bomber


Nombre de messages : 74
Localisation : persu in francia
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMar 20 Mar - 14:15

Massimu a écrit:
"Moriani Plage", je crois que c'etait "Muriani piaghja", mais sans certitude Shocked


c'était très exactement "A Padulella" Shocked
Revenir en haut Aller en bas
http://umoblogu.blogspot.com/
B
Grand sadique



Nombre de messages : 108
Date d'inscription : 10/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMar 20 Mar - 16:22

der bomber a écrit:
"le cirque de la solitude"...

Ahh quessu u cunnoscu !! e cascettoni (aghju circatu è pò circatu ind'u fondu di u mo cerbellu per ritruvallu stu nomacciu Shocked ) ! E què ùn s'hè micca persu postu chì cunnoscu qualchi tippi ch'ùn cunniscianu mancu u nome sfrancisatu "le cirque de la solitude".
Revenir en haut Aller en bas
mirendone di lozzi




Nombre de messages : 6
Date d'inscription : 05/02/2007

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Nov - 12:46

cummu chjàmanu punta minuta ind 'è u mansu é i tuarelli
parlu ,di i pocchi anziani chi restanu ind'è u fiuminale di falasorma.
"u capu di è chjovè turchine"è un bellu nome credu!
punta minuta deve esse un nome i g n
Revenir en haut Aller en bas
eiuSTeSSu

eiuSTeSSu


Masculin Nombre de messages : 355
Localisation : In la me stanza quand'e vi parlu
Date d'inscription : 09/09/2006

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Nov - 12:50

mirendone di lozzi a écrit:
cummu chjàmanu punta minuta ind 'è u mansu é i tuarelli
parlu ,di i pocchi anziani chi restanu ind'è u fiuminale di falasorma.
"u capu di è chjovè turchine"è un bellu nome credu!
punta minuta deve esse un nome i g n


A ringraziatti, infatti hè assai più bellu issu nome Wink

Ma chì sò "e chjove" ?
Revenir en haut Aller en bas
http://pesciu.ifrance.com
mirendone di lozzi




Nombre de messages : 6
Date d'inscription : 05/02/2007

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Nov - 12:53

per u fattu , pensava a capu larghja sarià u capu di u purtellu
èra quessu u nome datu da i pastori di u piazzile di sesta in niolu
Revenir en haut Aller en bas
mirendone di lozzi




Nombre de messages : 6
Date d'inscription : 05/02/2007

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeMer 14 Nov - 13:17

à chjova e un passeghju strettu a mezzu à duie scoglioni in françese
saria "vire". in monte cintu capu sulana u locu ch'elli chjamanu "couloir de forca ind'è ceri libri di lacroix "u so veru nome è ( i chjovalloni)
Revenir en haut Aller en bas
Vulpachjinu




Masculin Nombre de messages : 5
Age : 31
Localisation : Ruglianu
Date d'inscription : 19/06/2014

a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitimeJeu 19 Juin - 4:46

mirendone di lozzi a écrit:
cummu chjàmanu punta minuta ind 'è u mansu é i tuarelli
parlu ,di i pocchi anziani chi restanu ind'è u fiuminale di falasorma.
"u capu di è chjovè turchine"è un bellu nome credu!
punta minuta deve esse un nome i g n

Bonghjornu à tutti ! O Mirendò, u "Capu à e Chjove Turchine", hè u veru nome datu à a Punta Minuta da i Falasurminchi o l'hai inventatu chì hè assai bellu (hè vera, hè assai bellu quantunque ^^) ? Cuntribuiscu nantu à a Wikipedia è vogliu esse sicuru chè tù sì seriu !
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé





a Paglia Orba Empty
MessageSujet: Re: a Paglia Orba   a Paglia Orba Icon_minitime

Revenir en haut Aller en bas
 
a Paglia Orba
Revenir en haut 
Page 1 sur 2Aller à la page : 1, 2  Suivant
 Sujets similaires
-
» A Paglia Orba
» Paglia Orba
» Paglia Orba

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
U Foru di a muntagna corsa :: Altre muntagne... :: I Stazzi ... :: I Stazzi !-
Sauter vers:  
Ne ratez plus aucun deal !
Abonnez-vous pour recevoir par notification une sélection des meilleurs deals chaque jour.
IgnorerAutoriser